وبلاگ پتروشیمی الماس ماهشهر به جمع مشتریان سیاق پیوست

پتروشیمی الماس ماهشهر به جمع مشتریان سیاق پیوست

تاریخ انتشار: 1402/10/19

شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر، متولی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به جمع مشتریان سیاق پیوست.

به گزارش روابط عمومی راهکار نوین سیاق، داشتن ظرفیت تولید بیش از 2,000,000 تن در سال و بهره‌مندی از واحدهای تولیدی الفین، پلی‌اتیلن سنگین و سبک‌خطی و بوتادین، پتروشیمی الماس ماهشهر را به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان الفین و محصولات پلیمری جهان تبدیل کرده است.
 توسعه‌ی راهکار اختصاصی نفت، گاز و پتروشیمی سیاق به پشتوانه‌ی انعطاف بالای این نرم‌افزار، صنایع مذکور را قادر می‌سازد با توجه به نبود یک راهکار نرم‌افزاری اختصاصی و بومی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، اهداف و سیاست‌های تولیدی و توسعه‌ای خود را با قدرت و سرعتی مطلوب به پیش برند.
راهکار نوین سیاق که پیش از این نیز سابقه‌ی تجهیز مجموعه‌های فعال در سایر صنایع بالادستی کشور (مانند صنعت فولاد و...) را در کارنامه‌ی خود داشته است، مفتخر است راهکار اختصاصی صنعت پتروشیمی خود را در آینده‌ی نزدیک به صنایع پتروشیمی کشور معرفی کند.
شرکت راهکار نوین سیاق به پشتوانه‌ی بیش از 25 سال تجربه در حوزه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی، و بهره‌مندی از بیش از 50 ماژول تخصصی مدیران را قادر می‌سازد فرایندها و سیستم‌های منحصربه‌فرد سازمان خود را مطابق با مدل عملکرد کسب‌وکارشان خودکار، بهینه و سفارشی‌سازی کنند.
 

نرم افزار ERP سیاق