حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

شرایط عامل گذاری

در این فرم می توان براساس موارد موجود در اسناد فروش شرایط خاصی را برای نوع فروش تعیین نمود.

  • مسیر دسترسی به فرم:

فروش بازرگانی اطلاعات پایه شرایط عامل گذاری


در این فرم ابتدا لیست شرایط عامل گذاری را مشاهده می کنید. جهت ایجاد یک شرط جدید برروی گزینه ی"اضافه" کلیک نمائید.

در فرم تعریف شرایط عامل گذار ابتدا "عنوان" وارد نمائید.(گزینه ی فعال نیز تیک دار باشد.)  سپس از سربرگ ها یا تب های پایین فرم شروط عامل را انتخاب کنید. موارد شامل :

  1. اطلاعات مشتری: در این قسمت نوع مشتری، نام مشتری، گروه مشتری و طرف حساب دوم از مواردی هستند که می توان با انتخاب هریک شروط عامل را بر اساس آن تعیین نمود.
  2. اطلاعات سند: در این قسمت نوع سند، نوع فروش، مرکز فروش،نوع واسطه، واسطه، انبار،محدوده ی مبلغ کل سند، نوع تسویه، کاربر صادرکننده، طرف حساب بن، نوع بن، تعداد استفاده برای شخص انتخاب شده، شرایط جشنواره، عوارض بهداشت و ارزش افزوه از مواردی هستند که می توان با انتخاب هریک شروط عامل را بر اساس آن تعیین نمود.
  3. جمع بندی ریز: در این قسمت ابتدا روش جمع بندی (مبلغی یا درصدی) را تعیین نموده سپس متناسب با آن بازه ی مبلغ یا مقدار را وارد نمائید. در قسمت پایین نیز می توان جهت اعمال محدودیت بیشتر در سطح کالا موارد را انتخاب و ثبت نمود. ( بدون انتخاب اطلاعات کالا شرط تعریف شده برروی تمام کالاها در محاسبات اسناد فروش اعمال خواهد شد.)
  4. تاریخ: در این قسمت دو حالت بدون بازه و با بازه زمانی را می توان برای اعمال شرط عامل گذاری تعیین نمود. در حالت با بازه ی زمانی می توان هم ساعت و هم تاریخ اعمال را انتخاب کرد.






همچنین برای حذف یا ویرایش شرایط عامل گذاری می توان با کلیک برروی گزینه ی "حذف" و "ویرایش" اقدام نمود. توجه داشته باشید برای حذف شرایط نباید مورد انتخاب شده در اسناد فروش مورد استفاده قرار گرفته باشد در غیر این صورت اجازه حذف آن را نخواهید داشت.