حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

نمای تحلیلی و داشبورد داده ها

از این قابلیت جهت تهیه چاپ سریع از تمام اطلاعات در لیست داده ها (بدون نیاز به تهیه ی خروجی به سایر برنامه ها) و تهیه نمودار های متنوع با انتخاب شاخص های مورد نظر، استفاده می شود.

 مسیر دسترسی:

  ابتدا وارد یکی از فرم های تهیه گزارش مانند فرم های مرور و مدیریت شوید. ( درمثال فرم مدیریت تعدادی انبار در نظر گرفته شده است)

سپس از نوار بالای لیست داده ها برروی سه نقطه کلیک و با رفتن برروی گزینه ی "نمای تحلیلی"، گزینه ی "نمایش" را انتخاب نمائید.

در فرم باز شده دو بخش جدول و نمودار را مشاهده می کنید.





  • جدول : از این بخش برای تهیه چاپ از لیست داده ها استفاده می شود به این صورت که می توانید با ایجاد عنوان گزارش و انتخاب ستون های مورد نظر (drag and drop یا کشیدن ستون به بالا و رها کردن آن ) و کلیک برروی چاپگر از اطلاعات مورد نظرتان چاپ تهیه نمائید.

نکته: انتخاب ستون ها در بالای فرم گزارش را به صورت ماتریسی نمایش می دهد. در غیر این صورت فقط تمام ستون ها همانطور که در فرم نرم افزار وجود دارند، در فرم چاپ نیز نمایش داده می شوند.





  • نمودار: از این بخش جهت تنظیم نمودار با انتخاب شاخص های مورد نظر می باشد.


برای تنظیم نمودار ابتدا نوع نمودار را انتخاب نمائید سپس از قسمت فیلدهای موجود در فرم، محور یا دسته بندی نمودار و پس از آن فیلد مقادیر نمودار را انتخاب نمائید. ( با کشیدن و رها کردن فیلد یا drag and drop)

با کلیک برروی گزینه ی نمایش، نمودار مورد نظر شما در مقابل نمایش داده می شود. برای ذخیره ی آن برروی علامت فلاپی یا دیسکت کلیک و نام نمودار را وارد سپس ذخیره نمائید.

 نمودار تصویر تعداد اسناد ثبت شده در انبارهای مختلف را نمایش می دهد.

نکته:

نمودار تنظیم شده را از این پس می توانید در قسمت نام ویژن مشاهده نموده و برای تغییر یا حذف آن اقدام نمائید. علاوه بر آن نمودار های ذخیره شده در قسمت سه نقطه بخش نمای تحلیلی در پایین گزینه ی نمایش وجود دارند که هر کدام را برحسب نیاز می توانید انتخاب و مشاهده نمائید.







همچنین پس از تهیه نمودار می توان با کلیک برروی علامت سه خط یا پرینت چارت، از نمودار چاپ تهیه نمود.